GUIA D’US PLATAFORMA ONLINE

video-tutorial

En el Màster Universitari en Medicina d’Urgències i Emergències de la UMH emprem com a plataforma docent els recursos que ofereix Google Apps, integrats en el domini GoUmh, propi de la Universitat Miguel Hernández. Per a accedir a ells has d’utilitzar sempre el teu compte GoUmh, un compte Gmail amb el mateix usuari i contrasenya que el compte d’alumne/al fet que reps en matricular-te (). La teua adreça de correu electrònic com a alumne de la UMH pots consultar-la en la web, www.umh.es, accedint a través del botó situat a la dreta de “Accés identificat” (usuari: DNI sense lletra i contrasenya: PIN de matrícula). Clica en WebMail Estudiants i en el menú de Contacte –> Contactes de . A continuació et donem diverses recomanacions per a utilitzar els diferents recursos:

gmail

CONSELL 1. Redirigeix el teu compte alu.umh.es (amb una bústia molt reduïda) al teu compte GoUmh (amb una bústia il·limitada, per sempre i amb tots els avantatges d’un correu Gmail). Consulta aquesta pàgina.

chrome

CONSELL 2. Utilitza el navegador Chrome per a accedir als recursos del màster. Internet Explorer no funcionarà.

goumh

CONSELL 3. Inicia sessió en Chrome amb el teu compte GoUmh. Recorda que pots utilitzar dos usuaris Gmail en paral·lel en el teu navegador Chrome. Consulta aquest tutorial. Per a accedir directament al teu correu GoUmh utilitza la ruta gmail.goumh.es i identifica’t en l’accés UMH amb el teu usuari o dni (sense lletra) i el pin que vas rebre després de la matrícula. Totes les notificacions del màster arribaran al teu compte GoUmh. Consulta-la amb regularitat.

drive

CONSELL 4. Utilitza Google Drive (drive.goumh.es) per a emmagatzemar i editar els teus documents. És una magnífica eina col·laborativa a tenir molt en compte per a la teua pràctica professional.